דלג לתוכן דלג לפוטר

קורס עיצוב גבות במרכז

חולמת לעצב גבות כמו מאסטרית? רוצה להכיר את אחד התחומים החמים היום?

קורס עיצוב גבות במרכז עזריאלי הוא הקורס המתקדם ביותר לעיצוב גבות. אנחנו באקדמיה לעיצוב גבות שיר נקש פיתחנו עבורך קורס מעמיק ביותר לאחד התחומים הצומחים כיום בעולם הקוסמטיקה לנשים. האקדמיה שלנו הוקמה על ידי מאסטרית למיקרופיגמנטציה שיר נקש והיא מכשירה מאות קוסמטיקאיות מדי שנה המעוניינות להיכנס לעולם המודרני של האיפור הקבוע לגבות.

מהי שיטת השערה ולמה היא כל כך פופולרית?

קורס העיצוב לגבות שלנו באקדמיה לעיצוב גבות שיר נקש, הוא קורס ללימוד השיטה הפופולרית ביותר לאיפור בישראל – שיטת השערה (מיקרובליידינג). קורס עיצוב גבות בשיטת השערה ילמד אותך איך לבצע את מלאכת האיפור באמצעות מחטים ייחודיים ובשיטות עדינות ואיך להתאים את הטיפול ללקוחות שלך. המדריכות שלנו בקורס עיצוב גבות בשיטת השערה, ינחו אותך איך לבצע את החדרת הפיגמנט לשכבות העור העליונות ובצורה שתדמה שיער אמיתי. בשיטת השערה למעשה מחדירים לחלקים העליונים של העור פיגמנט בצבע השיער הטבעי של הלקוחה על מנת לדמות שיער גבות אמיתי, מלא ומסודר ללא צורך באיפור בעתיד. 

ללמוד את שיטת השערה באקדמיה המקצועית ביותר בישראל!

אם החלטת ללמוד את שיטת השערה, מומלץ לך לעשות קורס עיצוב גבות ומיקרובליידינג באקדמיה מקצועית ומוכרת. אנחנו באקדמיה לעיצוב גבות שיר נקש העברנו מאות קורסים למעל 5,000 סטודנטים בשנים האחרונות ואנחנו נחשבים לטובים ביותר ללימוד קורס עיצוב גבות ומיקרובליידינג בשיטות הפופולרית ביותר היום בתחום האיפור. בלימודים באקדמיה לעיצוב גבות שיר נקש, את תוכלי להכיר גם את תחום השיקום של גבות באמצעות שיטות מתקדמות לאיפור. קורס עיצוב ושיקום גבות מאפשר לך לספק ללקוחותיך את הטיפול הטוב ביותר לשיקום הגבות. להרשמה לקורס עיצוב ושיקום גבות צרי קשר עכשיו עם צוות האקדמיה שלנו.

קורס עיצוב גבות במרכז לעיצוב גבות שיר נקש

זה הזמן לשריין את המקום שלך לקורס עיצוב גבות במרכז עזריאלי ולקבל את ההכשרה הטובה ביותר בתחום עיצוב הגבות. אנחנו באקדמיה שיר נקש נלמד אותך איך להשתמש בציוד מתקדם לאיפור קבוע ונכוון אותך לדרך הטובה ביותר לטיפול בלקוחות שלך. באמצעות הלימוד המעמיק והמקצועי אצלנו באקדמיה, הידע שלך בתחום האיפור הקבוע יהיה ברמה הגבוהה ביותר.

אל תפספסו!

הירשמו וקבלו את העדכונים האחרונים של שיר נקש


    דילוג לתוכן